Purring anno 2010

Jeg trodde ikke det skulle komme en oppfølger på dette innlegget, men i dag fikk en av mine kolleger en så god purring via epost (på oppfølging av en supportsak fra kunde) at den må deles.

Til [min kollegas epost]

purre

Mvh

[Kundenavn]

😀

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

10 Responses to Purring anno 2010

  1. Mari Anne says:

    Hi-hi. Det var kreativt.

  2. Mokki says:

    heh… har både fått den og brukt den selv 😉

  3. Turbolotte says:

    Den har jeg brukt lenge. Jeg har en egen purre som jeg bare sender bilde av til kolleger her. 😀

  4. Anita K. says:

    Hahaha, her er det ingen som har sett den versjonen, så jeg skal sende den til en kollega som må ha inn lister med tidsfrister. 😆

  5. thihi 🙂
    Kjekt med litt humoristisk spinn på kjedelige ting i arbeidsdagen da 🙂

  6. Christine says:

    Herlig – må stjeles! 😀

  7. smgj says:

    Så godt det var at ikke alle «har sett’n før«. 😉

  8. Britt Åse says:

    Den har jeg aldri sett før, men jeg stjeler av hjertens lyst 😆

  9. mia says:

    Helt klart härliga bägge två !! Och den purjoløken ska jag komma ihåg, fungerar nog bara här i Norge men so what ? Den gör sin nytta på jobbet 🙂

Legg igjen en kommentar

