Når enden er god …

DSC_1846a

Et bilde til fra årets Arctic Equestrian Games.

Innstillinger: Iso 640, brennvidde 50mm, lukker 1/250s, blender f/1.8
Forvalgt program: lukkerprioritet
Utstyr: Nikon D300 + Nikon AF Nikkor 50mm 1:1,8f D

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Når enden er god …

  1. orchis says:

    Stilig!

  2. Britt Åse says:

    Jeg er blitt inspirert til å gripe til kameraet igjen, nå som du begynner å legge ut dine. Bra!

    Ikkeno’ mer blogg på Orchis?! Hva er det for no’? 😦

  3. Anita K. says:

    Dette var et blinkskudd. Legg merke til symmetrien mellom jakkeskjøtene bak på ryggen til rytteren og hestens hover. Tøft! 😀

    • smgj says:

      Kan ikke si at jeg la merke til det da. Det var mer *holde pusten*
      – Nåh!
      Gjentatt maaaaange ganger før jeg fikk ett bra. 😉
      Grå og røde hester er forresten mer fotogene enn de mørkebrune. Iallfall for amatøren meg.

Legg igjen en kommentar

