Strikkeabstinensfrust!

Jeg var inne i en sånn god stim med lydbok og strikking. Jeg «så» enden på sjalet – bare ett nøste garn igjen – og dagdrømte om å begynne på fotografvansker (et annet eksempel her) …

Men nå kommer jeg ikke lenger! Jeg får rett og slett ikke plass til mer enn 360 masker på 3x30cm strikkepinner og det jeg om jeg skal få ferdig volangkanten. Og det var jo greit – vips hadde jeg funnet en ebaybutikk med billige knitpro-pinner … og hadde bestilt utbyttbare pinnetupper og streng.

Så langt alt vel … bortsett fra at jeg har strikkelyst NÅ – og når man netthandler er det noe som heter leveringstid. 😦

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

8 Responses to Strikkeabstinensfrust!

  1. Britt Åse says:

    Knitpro er i alle fall til å vente på. Deilige pinner og deilig – hva heter det? – kabel? Nei, men du vet hva jeg mener.

    • smgj says:

      Så bra at det er verd å vente på. 🙂

      Vedkommende lover flyfrakt og det står som postlagt i dag… så om jeg er heldig… fredag? (Posten i Strömstad er stengt på lørdager. 😦 )

  2. Anita K. says:

    Leveringstid er kjipt mht Etsy og eBay. Men så har du noe å glede deg til. 🙂

  3. Linnemi says:

    Strikkepinneverden utvikler seg. 🙂 Jeg prøvde meg på bunadsstrømper på trepinner her i vinter, og de var veldig behagelige å strikke med, men jeg fikk problemer med trådstrammingen fordi pinnene flexet noe. Resultatet ble en svært så utvidet sokk, hvoretter jeg påtvang meg et optimistisk smil og anså den som prøvesokk før jeg rakk den opp igjen. Normalvarianten finner du på http://www.heimespota.blogspot.com

    • smgj says:

      Det er IKKE gøy å rekke opp – uansett hvor mye «prøvesokk» det er. Jeg strikker heldigvis på pinne 7 så disse flekser ikke. 😀

  4. Line says:

    Skjønner at du ikke har lyst til å vente – kjedelig når man nesten er ferdig og ‘bare’ skal gjøre ferdig noe…
    Takk for tips inne hos meg ;o)

    • smgj says:

      Håper det virker. For meg er det så ille at jeg nesten ikke gidder legge igjen kommentarer hos de som har captcha lenger. Det feiler 9 av 10 ganger. 😦

Legg igjen en kommentar

