Tulipaner og nytt utstyr til kameraet

Og her er resultatet. Gøy!

collage

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

14 Responses to Tulipaner og nytt utstyr til kameraet

  1. Britt Åse says:

    Kjempelekkert! Stønn!

    Men, du kan jo fortelle hva slags nytt utstyr til kameraet, da 😀

    Jeg driver og prøver meg med opptak i RAW-format og «mørkerom» i PS nå. Det er moro 😀

    • smgj says:

      Disse er også fra RAW via PS.

      Jo, jeg har kjøpt en telekonverter og en «antikk» macro extention tube – manuell – som skal fungere bra med 50mm. Min 50mm kunne nok ha vært mer lyssterk, men jeg synes det ble akseptabelt uten stativ og tilleggslys.

  2. orchis says:

    Ah, hvilke herlig rungende farger!
    Og hva har du så kjøpt? Macrolinse? Filtre? …??? 🙂

    • smgj says:

      En eldgammel manuell e2 (14mm) ring for nikon og en kenko pro 300 telekonverter. Kan ikke å bruke noe av det ennå, men det er artig å prøve seg fram. Disse ble tatt inne i dårlig lys, så de er grove (ISOstøy) og «myke».

  3. Elisa says:

    Kjempefint, eg elskar papegøyetulipanar!

    • smgj says:

      Det gjør EGENTLIG ikke jeg. Men jeg tror jeg hoder på å bli omvendt. Her er det fylte, enkle og papegøyer i buketten.

  4. Mariann says:

    Flotte tulipaner og stilige bilder!

  5. Berit says:

    Øy, for en fargeksplosjon! Trodde jeg verken likte papegøye- eller fylte tulipaner, men det var før jeg så bildene dine – sukk!

  6. Røsslyng says:

    Herlige farger, virkelig bilder til å bli i godt humør av! 😀
    Ha en super uke!

  7. Christine says:

    Å så nydelige bilder av aldeles praktfulle tulipaner! Når det gjelder papegøye-tulipaner er jeg på glid jeg også. Har tatt meg i å kjøpe noen av dem i det siste, jeg som ikke liker dem, egentlig. 😉

Legg igjen en kommentar

