Flått – nr2

Denne gangen på venstre hofte. Ny karantene i blodbanken – fram til  22. mai. Igjen en liten nymfe, antakelig fra dagens hageøkt. Med mindre jeg fikk den på Plantasjen. 😕

Har jo for pokker ikke vært utenfor hagen! 😡 Ja, og har glemt myggsprayen, men husker iallfall bacimycin.

 

Ja – og sutring del 2: fant haremøkk i blomsterbedet. Som om at jeg trenger langørerotter i tillegg til stylterottene mine. Enda flere flåttbusser. 🙄

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to Flått – nr2

  1. kirsitn says:

    Takk for at du minner meg på hva jeg skal trøste meg med når jeg irriterer meg over naboer som kaster sigarettsneiper i blomsterbedet. 😀

Legg igjen en kommentar

