Du vet det er en dårlig dag

– når kalenderen sier mai, breddegraden tilsier Østlandet og utsikten ser sånn ut.

DSC00118

– når du føler deg litt trøtt, litt typisk morratryne… og speilet forteller deg at du ser verre ut enn du føler deg. 😦

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

11 Responses to Du vet det er en dårlig dag

  1. Britt Åse says:

    Åh, naaaaiii!!

    Klapper trøstende på kinnet.

  2. ritahoge says:

    Min snøhaug er større enn din ;D

    Men oppriktig – det været der unte jeg dere ikke!

    • smgj says:

      Jeg tror deg. Problemet er bare at dine blomster er klar over at det ennå er vinter hos deg. Mine trodde det var vår. 😉

  3. Røsslyng says:

    Å fy søren, tror jeg hadde lagt meg ned å hyyylt…

  4. Bipbap says:

    Du har helt klart min medfølelse 😦 Noe så sørgelig! Har ikke snødd her, men det er iskaldt!

  5. orchis says:

    Grøss! Men snødde det ikke på 17. mai for et par år tilbake? Ikke at jeg skal rippe opp i vonde minner, men lissom for å illustrere normalitet…? Eller? Vet for øvrig at det snødde rikelig i Oslo uka før 17. mai 1999. Da gav oss sparket til å flytte lengre sør!

    • smgj says:

      17. mai i 1994/5(?) i Gryllefjord iallfall. Men det er også en HELT annen breddegrad…

      Regner ikke med at denne snøen blir gammel iallfall. 😦

  6. hildeG says:

    Fyttigrisen. Bikkjekaldt her og, men heldigvis ingen snø. Det er noe rart med været i år. Er det islendingene som har skylda?

  7. kirsitn says:

    Snødde her også i dag, men den ble heldigvis ikke liggende. (Og det skulle bare mangle når det ifølge termometeret skulle være fire grader ute mens snøen dalte ned.)

  8. smgj says:

    Snøen lå over til i dag hos oss, men i byen har den forsvunnet.

    Om det er islendingene som har skylda så synes jeg de kan ha det så godt og holde det for seg selv! 😦

  9. Tilbaketråkk: For en liten evighet siden fikk jeg denne « Mellom himmelen og havet

Legg igjen en kommentar

