Rettelse, ny feil følger:

Bildene i forrige innlegg viser altså ikke flåttkanibalisme, men flått midt i hyrdestunden. Ikke visste jeg at flått reproduserte/formerte/paret seg sånn, men det gjør de altså.

Jeg vil meddele at alle deltakerne på bildene i forrige innlegg ble fatalt skadd etter fotograferingen. 😈 Og dermed ble det ikke inntil 2000 nye flått denne gangen.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Rettelse, ny feil følger:

  1. Berit says:

    Frydefullt, ikke sant? Jeg har det sånn når jeg kniper mine og sunnmørhusets erkefiender stripet borebille (mott på sunnmørsk) i akten. Moahaha!

  2. hildeG says:

    bra du fikk gjort kål på dem, da… 2000 flått i en smekk, det er ikke verst.

  3. Harryford says:

    Flo(å)tt å lese at de elsket seg in i det forgjettede Flåttland! (Riktig så morsom på morran her altså!)

    Ps Pentaxen ligger urørt – selvfølgelig!

  4. Trine says:

    Dette er vel beviset for at det stemmer at det kan være direkte livsfarlig å ha sex 😉

Legg igjen en kommentar

