Nå begynner det (kanskje) å likne noe!

vaer

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

8 Responses to Nå begynner det (kanskje) å likne noe!

  1. Mari Anne says:

    Jeg er allerede i full gang med å nyte det. Her skal det ikke gjøres mer enn høyst nødvendig inne.

  2. Britt Åse says:

    Ja, det vil vi!

  3. Britt Åse says:

    Her er det foreløpig bare 12 grader og det blåser. Men, sola skinner og skyene er bare til pynt (hører dere!!!).
    Vil ha varmere.

  4. Stein says:

    Vi krysser fingrene og håper sommervarmen endelig kommer!
    Du ga meg forresten et tips om løvfellende rhododendron i Woodland hager. Jeg har desverre ikke så mye erfaring på området, men har du noen tips om løvfellende rhododendron? Alle tips mottas med stort takk 🙂
    Ha en riktig fin helg!

    • smgj says:

      Jeg har bare den gule ( r. luteum) og en lilla dvergart som jeg ikke vet navnet på. De er etter min mening enklere å ha med å gjøre enn vintergrønne siden de ikke er så utsatte for vintertørke. Ellers er de like… og yndet av stylterottene de også, dessverre.

  5. mia says:

    Man kan inte annat än glädja sig när man ser på yr,s långtidsvarsel! Hoppas att dom visar det samma varje morgon jag går in, och hittils har dom inte ändrat. 0 grader inatt, sen går det bara uppåt 🙂

  6. Elisa says:

    Her har det vore både pøsregn og strålande sol i dag, men vinden var kald. I morgon trur eg det blir fantastisk, og eg har tenkt å vere ute heile dagen hvis berre babyen har vett til å ta seg gode lange soveøkter! Håpar varselet slår til på din kant også.

Legg igjen en kommentar

