Dagens fangst

En koselig tur i Bottan med Konkel og Inger Karin, litt skravling med Snuffeldyret, Raell, m.fl. og en kvikk 5min med kirsiten. Like hyggelig alt sammen. Jeg kom et kvarter for seint til å få med meg de virkelige godbitene, men jeg fant da noe som jeg ikke hadde.

Dette ble med hjem:
    Penstemon whippleanus – dysterpenstemon
    Anemone multifida ‘Rubra’ – rødsymre
    Primula pubescens – hageaurikkel, lys gul
    Oenothera kunthiana – Kunths nattlys (kortlevet staude)
    Clematis alpina – alpeklematis
    Gentiana sp. (hvit, aner ikke mer – potta var uten lapp oppdaget jeg etter kjøpet)
    Phlox paniculata – høstfloks

Og fra raell to fine fuchsiastiklinger (hengende):
    Zulu King
    Marinka 

Marinka har jeg hatt før og var veldig fornøyd med den.

Og nå vet jeg hva jeg skal kose meg med i morgen. Dette må i jorda så fort som mulig.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

Legg igjen en kommentar

