Har kjøpt roser

– av alle ting. Mer snacks til stylterottene. Men fikk fylt skråningen litt mer da. Og Husets Herre sier at han liker de enkle minst, så da så… 😉

Det ble
1 x Agnes
2 x Blanc Double de Coubert
1 x Ritausma (rotekte)
1 x Jens Munk

Jeg var på Vestby Planteskole på Hafslundøy i Sarpsborg. De hadde masse flotte roser igjen ennå. Anbefales!

Og under over alle undre: Jeg har plantet ALLE! 😯

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

8 Responses to Har kjøpt roser

  1. Villrose says:

    Hørt på makan, da!

    Nydelige alle sammen 🙂
    Ritausma står på ønskelista her.

  2. oyhovoft says:

    Bare snadder her for en rugosaentusiast. 😀 Blanc Double de Coubert er en av mine store favoritter for øvrig. 🙂

    • smgj says:

      Må ha noe som tåler en støyt! Både stylterotter og rødsand. 🙂
      Og så liker jeg dem siden jeg slipper å luke under dem. 😉

  3. TurboLotte says:

    Man kan da ikek få nok roser!! Stylterotter eller ikke. 🙂

  4. Bente says:

    Så nydelig! Roser er fantastiske!

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Bente

  5. Mari Anne says:

    «Plantet alle» Imponerende, det ville aldri skjedd her.

  6. Anita K. says:

    Hehe, kom hit en tur, da. Må spa i hagen, men må hele tiden være på jobben. 😉

  7. smgj says:

    Vel, joda – men til gjengjeld har jeg plantER fra i fjor i potter ennå. 😉

Legg igjen en kommentar

