Puh – litt av en dag

Mer selvskryt følger – jeg synes det er for lite av det. 😆

Enkelte dager blir bare sånne maratondager. Og i dag har jeg visst hatt mer energi enn noen gang siden iallfall i fjor, om ikke flere år siden. Antakelig er det medisinen som omsider virker på stoffskiftet. JUHU!

Iallfall er det himla deilig å sette seg med en kopp te nå – etter å ha
    Vasket, tørket, brettet og lagt bort 2 maskiner klær.
    Støvsuget halve huset (og badet to ganger).
    Blandet fliselim og lima opp tre veggflis i dusjen (skal ha opp ny stang som krever hull andre steder enn der de var før, selvfølgelig 🙄 ).
    Bakt surdeigsbrød med timian og rosmarin fra nærmeste potte på verandaen.
    Kjørt «rutebil» til Sverige, Posten, et lass ulike butikker og fram og tilbake til jobben med Husets Herre (ettbilshusholdningens gleder).
    Ryddet huset for det meste av verktøy fra de siste to månedene.
    Renset en kasse jordbær, rørt frysetøy og fått det helt fram til fryseren.
    Beiset mesteparten av det trehvite på utetrappene – ikke mye, men noe som må gjøres.

Nåh skal jeg bare sitte (men det var da fryktelig ubehagelig på alle disse laurbærene 😉 ) …

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

10 Responses to Puh – litt av en dag

  1. TurboLotte says:

    Flinka!! Godt jobba.

  2. ritahoge says:

    Jøss. Flink du har vært da 🙂

  3. Snuffeldyret says:

    Oj oj. Kan du sende over litt av den energien hittover mon tro? Flink er du!

  4. Berit says:

    Er det mulig? Sjølskryt absolutt på sin plass!
    Så deilig det må være å kjenne at energien vender tilbake!
    Jeg har malt noen vindusomramminger, ellers er jeg mest mormor om dagen og nyter det.

  5. Marit says:

    Du har vært kjempeflink! 🙂

  6. Britt Åse says:

    Wow – du er så FLINK! Jeg er helt utflata om dagen, jeg. Vel – nesten, i alle fall.

  7. hildeG says:

    Blir helt svett bare av å lese om det, jeg… Ellers takk for den inngående beskrivelsen av badeoperasjonen. Må gjøre noe lignenede – men tror ikke jeg har noe reserveflis (badet er fra ca 1980)… så hva gjør jeg da, mon tro…

    • smgj says:

      Da må du se om du kan finne noe som likner – eller være frekk og sette inn noe som ikke likner i det hele tatt. Mannen foreslo speilflis (praktisk ved barberingen) men ga seg på grunn av upraktisk plassering bak ny dusjstang. 😆

Legg igjen en kommentar

