Stolt som en høne

Howeara  Lava Burst Jeg har fått til gjenblomstring på en orkidé som ikke er en  phalaenopsis! Til og med på TO! 😆

Her er skjønnheten som heter Howeara (Hwra.) Lava Burst og som visstnok er en hybrid mellom Leochilus, Oncidium og Rodriguezia.Howeara Lava Burst

Ikke vet jeg hva jeg har gjort, men det var tydeligvis vellykket.

Og til sist et par nærbilder… 😉 Howeara Lava Burst

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Stolt som en høne

  1. Bente says:

    Gratulerer! Så artig!
    Vet ikke hva jeg skal si; jeg er også stolt av meg selv for tida: Jeg har fått gjenblomstring på Phalanopsis, og det har jeg aldri greid før. Men, å få gjenblomstring på en annen type orkidè blir liksom et par hakk bedre. Det var godt gjort!

    God helg!
    Klem fra Bente

  2. ritahoge says:

    Dæsken så flinke dere er. Her bare dauer de…..

  3. Anita K. says:

    De aller største komplimenter. Du er helt rå! 😀

  4. smgj says:

    Anita og Rita – det er vel å overdrive… Den eneste grunnen til at de overlever er at de både tåler tørke og «dårlig samvittighet»-vanning…

  5. Tilbaketråkk: Hybiris « Mellom himmelen og havet

Legg igjen en kommentar

