Nå noe nytt – duppedittreklame

Vanligvis bedriver jeg bare reklame for meg selv her på bloggen, men i dag skal jeg gjøre et to unntak. DSC_2703

Duppeditt nr 1 er (faktisk!) made in Hongkong og er uvurderlig om du – som meg – har en SonyEricsson-telefon med sånn irriterende propietær kontakt som umuliggjør bruk av headsets med vanlig audiojack.

Duppeditten er en overgang mellom SonyEricsson-kontakten og en audiojack. Det finnes flere sånne, men de jeg har sett før har hatt en kort ledningsstump – hvor man ofte får ledningsbrudd. 

Det har ikke denne. Og så har den det velklingende navnet «Well». 😆 Samt at den koster så lite at du kan kjøpe 3 stk og komme inn under 200-kronersgrenda.DSC_2704

De er ikke aller verdens holdbare. Jeg bruker én i året (før en av de to plastikktuppene knekker), men til dagens pris er ikke det noen katastrofe, og jeg får hørt lydbøkene mine med det headsettet jeg vil bruke, ikke det SonyEricsson vil selge.

Og for å fortsette når jeg er så godt i gang med å beskrive hvor fantastisk ting er – så se også på gjenstand nr to – headsettet. Det er et Sennheizer pmx 80. Sitter godt ved jogging, kommer med ekstra øreplugg-covers og er det headsettet som jeg har hatt lengst før ledningsbrudd. Det tok 1,5 år med daglig bruk på det første paret. Jeg har nå kjøpt meg et nytt par. 😉 Disse får man også såvidt inn på 200-kronersgrensa med dagens kurs om man leter litt på nettet.

Dessverre får jeg ikke betalt (verken i cash eller natura) for å reklamere for disse produktene – selv om jeg burde etter denne posten. 😉

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to Nå noe nytt – duppedittreklame

  1. solfrid says:

    Min nye SE har ikke den typiske SE-kontakten, men gjør jo ikke ting enklere for det. Det er type; sin egen stil, så jeg IKKE kan bruke andre høretelefoner feks. Så nå jaker jeg på en overgang, jeg også. Mulig jeg finner det der du fant dine?

    Klem!

Legg igjen en kommentar

