Nubar Reclaim – og en katt

Nubar Reclaim - NGG227 Siden neglene nå (takket være store mengder kosttilskudd) endelig både er lange og sterke (eller iallfall «lengre» og «sterkere») koser jeg meg med litt neglelakk igjen. Denne gangen Nubar Reclaim (NGG227) fra Going Green-settet.

Reclaim er en grønn holo – en sjøgrønn base med rødrosa, gylden og grønn holoeffekt.DSC_2727

Og så har den en undelig effekt på nysgjerrige katter… 😉

Som her på Miso som lurer fælt på hva jeg driver med og hvorfor fingrene mine stinker.

Hun bestemte seg rakst for at hun ikke likte løsemidler – selv ikke nubar, DSC_2728som blant annet er fri for aceton –  og forsøkte å skyve fingrene bort. Ingen neglelakk på henne. 😆

Heldigvis har hun heller ikke god hukommelse, så da lakken hadde tørket var linselusa venner med meg igjen.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Nubar Reclaim – og en katt

  1. Anita K. says:

    Hei, det høres ut som en sak for sniffedyret!
    Så flott Miso er. Svarte katter er kult. 😀

  2. Mokki says:

    Jeg er på jålern for tiden jeg også 😉 Så jeg må spørre – har du funnet en god neglelakkfjerner? Har en sånn Vaseline Intensive Care sak men den er ikke bra for eksemen på fingrene mine…

    • smgj says:

      Jeg bruker aceton (fra malingsbutikken) først de gangene lakken er vanskelig å fjerne (tørker ut neglene noe grusomt) og så depend sin aceton-fri etterpå for å ta lakkrestene … og masse fet negleforsterker til slutt …

  3. Mokki says:

    Takk 🙂 Må prøve å finne Depend sin tror jeg.

    • smgj says:

      Sparkjøp! Men for å berge neglene er det viktigst å skylle godt med lunket vann etter lakkfjerningen og så tilføre en eller annen olje (kan sikkert bruke noe så enkelt som olivenolje) til neglene. Da blir de ikke så fort slitt av behandlingen.

Legg igjen en kommentar

