IMMD!

Jeg ble veiledet villedet til en trivelig website for noen dager siden. Og siden har jeg vært der.

Siten heter «It made my day! – Little moments of WIN» og er nettopp det. En samling historier om hverdager da solen helt overraskende smilte litt ekstra.

Historiene spenner fra det sentimentale

This morning we got a letter from my little brother who got split up from our family during the Second World War. It really made my day.

via det søte,

My friend’s daughter came home from school very upset, and said, «Emma says you’re the tooth fairy! Is that true?» My friend was caught off guard and said, «Well, yes,» and her daughter cried, «Mo-om! How could you go out every night like that and leave us here alone?»

det interne,

Lately, I’ve been feeling a little blue because I’ve had to rain-check a lot of plans lately with a guy I like, and he has had to do the same. As a joke, he told me he owed me all the past dinners he has had to rain-check and a shrubbery. I told him not to worry about it, but he insisted that he would at least make good on the shrubbery. Today, delivered to my office was a beautiful collection of flowering plants in a basket planter. The note attached said: “A Shrubbery.”. It TOTALLY MMD!

og det absurde

I was driving to work in a bad mood and at one of the intersections, a guy got out on a red light and did a back-flip off his hood. IMMD

til det urkomiske

I’m currently working a telesales company that sells magazines. Yesterday I phoned a lady in her eighties, trying to sell her common magazines for old people. She politely cut in and said in a very serious tone: «I’m sorry but I’m not interested in those. I’d love to order Playboy though.» IMMD.

Og i dag, på vei fra jobb, så jeg en lastebilsjåfør som omtrent sto i setet for å se om han kom forbi eller ville ta i betongsperrene under en trang snumanøver da jeg kom gående. Jeg signaliserte «tommelen opp» til han fikk hjulene forbi – og så «ok»-signalet for dykking for å si «alt klart, du er forbi». Han så fornøyd ut og jeg håper IMHD. 😀

Har du hatt en IMMD-opplevelse i dag – eller M somone’s D?

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to IMMD!

  1. Jon says:

    IMMD er vel den litt for rosa og søte motparten til FML. Selv foretrekker jeg sistnevnte (www.fmylife.com). 🙂

  2. Britt Åse says:

    http://hagenpahytta.wordpress.com/2010/09/24/r%c3%b8d-l%c3%b8per/

    Det er jo ingen replikk, for å si det slik, men den løperen der Made virkelig My Day 😀

    • smgj says:

      Hihi! Minner meg om han jeg nettopp leste om – som hadde kjøpt seg mini-Zen-hage for å ha på kontoret. Da han kom tilbake var det miniatyrer fra diverse spill i full krig i zenhagen. :lo:

  3. mia says:

    Det är så kul att ‘gamla’ handarbeten kommer tillbaka. Snart kan du kanske sy färdig min Sverigedrakt 🙂

Legg igjen en kommentar

