Orker ikke si noe …

… om dette: http://www.aftenposten.no/jobb/article3903218.ece 

Jeg vil bare henvise til Fullt Hus’ sin glimrende post.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

7 Responses to Orker ikke si noe …

  1. Mokki says:

    Jeg ble plutselig veldig glad i arbeidsgiveren min….

  2. Lin says:

    Tusen takk for lenke! 🙂

  3. hildeg says:

    Dette er jo bare aldeles latterlig og utvilsomt forbudt? Avisand?

  4. smgj says:

    Håper at dette er en zombi-gakkgakk fra et annet land… og at ingen i Norge ville finne seg i sånt. (Men jeg VET at et lokalt telemarketing/svarsenter har hatt status «på toalettet»… Vet ikke om hyppige toalettbesøk førte til represalier, men jeg vet følelsen av overvåkning ikke bidro til ansattes trivsel.)

  5. Trine says:

    Den dagen jeg må rapportere til arbeidsgiver at jeg har mens, eller av annen grunn må på toalettet, får han oppsigelsen min på pulten, skrevet på brukt toalettpapir 😉

  6. Linnemi says:

    Ja, det der er direkte latterlig. Slike sjefer burde vært skutt med øks.

Legg igjen en kommentar

