Subjektiv temperaturmåling

Det er kaldt ute hvergang når Nitrox biter når jeg løfter ham for å hive ham ut om morgenen.

Merkelig nok er den samme kulda helt grei å gå ut i på kvelden. Men altså ikke kl 07:30 om morgenen etter å ha vært inne i 45 min. Forstå det den som kan.

(For ordens skyld: kattene har tilgang i diverse uthus i le for vinden og med katteseng & mat. Både hos oss og to naboer.)

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

5 Responses to Subjektiv temperaturmåling

  1. rita says:

    Skjønner Nitrox godt jeg. Kulda biter mye mer på morran enn på kvelden 😉

  2. Berit says:

    Hehe, jeg vil heller ikke ut, her er det -16 og fallende. Trimmen må foregå inne i kveld, ingen kveldstur, vi har ei komfortgrense på -10.

  3. Torhild says:

    Høres ikke ut som det er synd på kattepusene dine, nei! Snille naboer som til og med serverer mat! 🙂

Legg igjen en kommentar

