Selvskryt; selvgjort, velgjort & ferdig – laurbær i fleng

Et bilde fra årets julekortproduksjon. Og så har jeg skrevet to sider julebrev med litt bilder fra året som gikk og skrevet ut på fargeprinter og signert. Konvolutter kjøpte jeg på Ark – julerøde C5 i tykk kvalitet og så lukket jeg dem med et nisseklistermerke.

Disse har nå gått i posten. 😀

Det har også alle julegaver som skulle sendes gjort. De var kjøpt før 1. desember og pakket i går. 2 julegaver «to go» og en av dem er allerede planlagt ferdig.

Til kveldens ribbelag har Husets Herre & jeg har laget EKTE hjemmelaget rødkål. Jeg gleder meg – for ribbe og rødkål (med eplecidereddik og litt fruktose i stedet for sukker) kan jeg spise!

Så glorien er nypusset og skinner så det lyser her i stuen.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

7 Responses to Selvskryt; selvgjort, velgjort & ferdig – laurbær i fleng

  1. Elsa says:

    Flotte julekort du har laget.
    I år skkal jeg også lage rødkålen selv etter å ha lest innlegget du hadde i bloggen din. Ikke noe pakke/posesur(rød)kål til ribba i år nei. Godt å bli minnet på dette:)
    Lykke til med ribbelaget:)

  2. Linnemi says:

    Du har virkelig gjort deg flid! 🙂

  3. hildeg says:

    Flink du er! Kålen skal selvsagt være hjemmelaget. Min mor pleide å lage egen ripssaft uten sukker til å ha i den. Så organisert er ikke jeg, bruker balsamico-eddik.

  4. TurboLotte says:

    Åh så koselig med hjemmelagde julekort! Stas å få noe sånt ja.

    Nå ble jeg sulten gitt.. men her er det ikke lov med ribbe før på julaften. I fjor jukset vi flere ganger, og var nesten lei ribbe på julekvelden. Heheee!

  5. New dawn says:

    Fine og koselige julekort som må være veldig hyggelige å få 🙂

  6. Marit says:

    Så flink du er! Hjemmelaget rødkål hørtes godt ut.

  7. Britt Åse says:

    Kjempeflink. Jeg blir litt rosa i kinnene her ved tanken på mine elektroniske, amerikanske julekort på mail. Men, det er tanken som forsåvidt teller her også, eller?
    Hjemmelaget rødkål høres bra ut. Ellers i året kan jeg greit ta til takke med pose av og til, men i jula er det hjemmelaget. Ingen diskusjon!

Legg igjen en kommentar

