Vårvakkert i skogen

DSC_4130

I skogholtet like ved huset siles lyset vakkert gjennom gammel gran over mosedekt skogsbunn. Stemningen i bildet får meg til å tenke på Ronja Røverdatter – og en huldretuss eller to hadde ikke overrasket meg det minste.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

8 Responses to Vårvakkert i skogen

  1. Marit says:

    Så nydelig bilde du har tatt der! Ja, der hadde Ronja passet godt inn 🙂

  2. ritahoge says:

    Det v ar virkelig trolsk stemning ja. Flott bilde 🙂

  3. Sigrid says:

    Veldig fint bilde 🙂

  4. Torhild says:

    Ja, her er det nok duket for både tusser og troll, men forhåpentlig kommer ingen villvetter flaksende! Herlig trolsk stemning inne i en sånn skog. 🙂

  5. orchis says:

    Nydelig!

  6. Berit says:

    Trolsk og vakkert! Og snøfritt, hvilket får meg til å lengte vestover. (Der er ingen trollskog, men forhåpentligvis blomster på gang.)

  7. Britt Åse says:

    Åh, det var vakkert! Nå gleder jeg meg noe så veldig til snøen går og det får tørket opp bittelitt i skogen «vår» her også. Det skal bli stas å gå tur der igjen 😀

  8. smgj says:

    Det er nok bare juksevår ennå, dessverre. Men fint.

Legg igjen en kommentar

