Årets første frøpose

Jupp. Da er årets første frøpose kjøpt. Sammen med en sekk blomsterjord. På nærmeste Plantasje. Såjord har jeg.

Jeg skal da iallfall så Nicotiana ‘Perfume Deep Purple’ i år. Winking smile Kanskje det blir noe mer også når jeg begynner å se i frøboksene på roterommet. Det må da i det minste bli noen tomater og et par gresskar til å pynte komposten med.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

3 Responses to Årets første frøpose

  1. Berit says:

    Da ligger du 1 pose foran meg!
    Duftende nicotiana er et must. Jeg pleier så hvite alata.

    • smgj says:

      Jeg tror jeg har frø av den fra før…. 😉 Har MASSE frø fra før. Men har litt såvegring. 10-20 sorter får klare seg.

      • Linnemi says:

        Jeg var så kjapt ute i år i yr glede over drivhusmuligheter, men jeg kunne godt ha ventet noen uker. Og – ja – nicotiana må jeg ha, jeg også. 🙂

Legg igjen en kommentar

