Kjøkkenhagen (nesten) ferdig

Vel, da er iallfall kjøkkenhagen striglet og klar til sådd. Fikk tømt den gamle urtekassen og plantet det som har overlevd – det meste her – over i den andre kassen. Og så har jeg forbedret jorda og tømt en kompostkasse. Jeg fikk faktisk flyttet noen planter ut av ventebedet og raket singelgangene nesten ferdige før vi dro på båttur.

Det merkelige er at i bedet med “sjeldenheter” har det meste overlevd helt fint. *rister på hodet* Jaja. Ikke at jeg klager, altså. Bare 5 bed igjen…  Winking smile 

Båttur, ja. Det var faktisk så varmt også på sjøen at vi solte oss. Deilig.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to Kjøkkenhagen (nesten) ferdig

  1. Brita Behrens sier:

    Vet du om en rukola salat plate som er en staude? Har så lyst å ha den i min hage, men ingen vet hvor jeg kan få kjøpt den.

    Hilsen Brita

Legg igjen en kommentar

