Noen har noe imot sommerblomster…

I går plantet jeg ut noen prydtobakk og en håndfull løvemunn i tomrommene etter vinterens herjinger – og i dag – snør det.

Jeg er kald og SUR.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

7 Responses to Noen har noe imot sommerblomster…

  1. Trine sier:

    Huffda. Trodde normalt det var kaldere på vår side av fjorden, men her var det 4 grader og lett regn i morges. Håper temperaturen stiger litt hos deg også og at det går bra med plantene.

  2. Snuffeldyret sier:

    Er det en trøst at det snør hos meg også?

  3. Line Sevland sier:

    Snør her også. Tror det snødde for ett år siden også, typisk maivær med andre ord.😉

    Hos meg er det også flere av de mest hardføre som har strøket med, flere typer Geranium bla. Mens det som egentlig ikke skulle kunne klare seg kommer så det suser.

    • smgj sier:

      *nikker enig* Antakelig hadde de mer sarte vett til å gå i hi tidlig, og vente lenge (nok) før de stakk opp. Er mest lei meg for brunneraene…😦

  4. Villrose sier:

    Når vi ble lurt til å tro at sommeren var kommet i april, så…

    Får håpe de klarer seg. Løvemunnnene er i hvert fall noen tøffinger. Blomstrer gjerne til de er nedsnødd her langt ut på høsten.

  5. Berit sier:

    Du verden. Vi har nok ganske kalde netter, men snø har vi ikke hatt hittil i mai.
    Men det var nå dristig å plante dem ut så tidlig – nesten som å vaske vinduene, det framkaller som kjent regn…

Legg igjen en kommentar

