Noen har VIRKELIG noe imot sommerblomster!

For i dag var det bakkefrost og stivt gress. Både kuleprimulaen og noen peoner så ut som at stilkene besto av kokt spaghetti – skikkelige hengehoder . (Håper de reiser seg i løpet av dagen. Sad smile)

Prydtobakken og løvemunnen i de frittstående pottene på terrassen så *bank i bordet* uforskammet bra ut så langt. Måtte de fortsette med det! Og jeg håper virkelig det snart er slutt på kulda…

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Noen har VIRKELIG noe imot sommerblomster!

  1. Marit sier:

    Akkurat det samme her. Ergelig, men sånn kan det være i mai. Jeg husker at det snødde den 22. mai en gang, så det er ikke slutt på vinteren før det er juni😉
    Vi får håpe det beste, men vi ble vel litt bortskjemt av april. Sånn det er nå er vel mer normalt tror jeg.
    Lykke til med sommerblomstene!

  2. Mari_ sier:

    Er glad jeg la teppe over plantene på verandaen kan en si. kl 4 var det 3,5blå gærninger som klora på vinduet. Forresten så snødde det tett i går til morgenen og ifølge Gubben som var heime så la det seg også. Har lyst på regn jeg, fin, forsiktig regn så det blir ei rotbløyte og så kan det bli sommer og sol igjen🙂 Er bare 4 mai så det retter seg etterhvert🙂

  3. Mari Anne sier:

    Mistet noen tagetes, men jeg har heldigvis flere i bakhånd. Det har nemlig hendt meg før.

    • smgj sier:

      Her gikk det bra faktisk. De hang litt med nebbet noen timer, men det var det. Har hatt større skader av sola. Jeg har også noen i backup.😉

Legg igjen en kommentar

