Sesongen for sørgerenner er inne

DSC_4278Så neglene mine ser definitivt ikke sånn ut lenger. Men de fine ut, altså. Dette er Nubars Pyramid Purple med Toga Purple som aksent-negl. Nå er tommeltottneglen for stutt og langemanns negl likeså. Og verre blir det nok før jeg er ferdig med sesongens graving. DSC_4277

Et bilde til, med adventsfarget lys. Det passet så godt med fargene.

Egentlig tenkte jeg å skrive en bloggpost om ettårsdagen til stoffskiftediagnosen, og om hvor glad jeg er for å ha funnet en lege som er knallflink på stoffskite… men den sitter såpass langt inne at jeg må vente på lengre regnværsdager. 

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

6 Responses to Sesongen for sørgerenner er inne

  1. Nydelige lilla negler! Og veldig fint med en sånn aksent-nail! Det må jeg få prøvd en gang.🙂

  2. Linnemi sier:

    Nei, lange, pene negler hører ikke inn under vårlige sysler.😉 Blir litt bedre utpå sommeren. Bl.a. når jeg finner ut at hagehansker er kjekt å bruke!

  3. Britt Åse sier:

    Lekkert med lilla!
    Selv kjører jeg ‘naked’ om dagen, og til gjengjeld smører og smører jeg med neglebåndspeelingkrem og Lemony flutter fra Lush (mmmm!), og begynner å se seriøst forskjell på tilstanden til negler og bånd. Strålende saker!

  4. Berit sier:

    Stilige negler! Om jeg hadde oppnådd noe sånt ville det vart omtrent fem minutter uansett årstid. Sørgerender, inngrodd grålig jordstenk samt et antall torner. Brillefint følge til stasen i morgen!

  5. orchis sier:

    Selv om sørgerenner har sine sjarm og vitner om hagemoro, slår det likevel ikke sånne staselige negler!🙂
    Ha en fin 17. mai.

  6. smgj sier:

    Tusen takk alle sammen. God 17. mai!
    Når det gjelder neglebåndspleie – så har jeg ambisjoner.😉

Legg igjen en kommentar

