En tung dag

Først vil jeg si at jeg tenker på alle som har mistet sine kjære i tragedien – på Utøya og i Regjeringskvartalet. Tankene mine går til dere.

Tankene mine går også til dere som har kjære som svever mellom liv og død.

Tankene mine går så til oss – alle vi som har tilknytning til dette landet og som har mistet vår naivitet. La oss stå sammen og være rause med hverandre i tiden framover, og ikke la dette knekke oss.

Ut over det vil jeg henvise til dette innlegget:
http://divingfornews.blogspot.com/2011/07/wrong-way.html

Og så vil jeg slette eventuelle fordømmende kommentarer om gjerningsmannen. Han har også en familie.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to En tung dag

  1. linnemi sier:

    Ja, dette er en tung dag. Selv himmelen gråter.

  2. signe sier:

    DEt er en tung dag, og for mange blir det tunge dager fremover. Vi må stå sammen i sorgen over Både de tapte liv og den tapte trygghetsfølelse de fleste av oss hadde.

Legg igjen en kommentar

