Bøker selges?

Jeg rydder altså i bokhyllene og tenkte som så at før jeg legger dem på Finn så kan jeg jo forsøke her..

Alt er paperbacks. Det er krim, fantasy, thrillere, en sjelden roman og litt SciFi. Der hvor det er angitt tall er det bøker i en serie. De aller fleste er lest 1-2 ganger og ser helt greie ut. Jeg tar 5 kroner pr bok og ønsker eventuell porto dekket. Bøkene befinner seg i Halden.

Norskspråklige:

Donald Pocket nr 362
Donald Pocket nr 370
Donald temapocket «Sammen for livet»

Jo Nesbø:
Rødstrupe

Flaggermusmannen
Kakerlakkene

Ingar Knudsen:
Våpensøstrene (1)

Rød Måne (2)
Løvinnens Sjel (3)

Dean Koontz:
Sjelsens Sår
Tilbake til Livet

Margaret Weis og Tracy Hickman:
Følgesvennene møtes – Dragens Natt (1)
Dødens reise – Dragens Natt (2)
Håpets Flamme – Dragens Natt (3)
Magiens Våpen – Legenden om tvillingene (1)
Lys og Mørke – Legenden om tvillingene (2)
Kreftene Brytes – Legenden om tvillingene (3)

Pia Haraldsen:
Pias Bekjennelser
NB – Hardback

Engelskspråklige:

Stephen King:
The Gunslinger – The Dark Tower (1)
The Drawing of the Three – The Dark Tower (2)
The Waste Lands – The Dark Tower (3)
Wizards and Glass – The Dark Tower (4)
Wolves of Calla – The Dark Tower (5)
Song of Susannah – The Dark Tower (6)
The Dark Tower – The Dark Tower (7)
NB – bøkene har ikke samme format

Robin Cook:
Vector
NB – Alle sider intakte, men slitt omslag.

Novellesamling – editert av Maxim Jakubowski:
The Best British Mysteries

Fantasy Masterworks (10) – L. Sprague de Camp & Fletcher Pratt
The Compleat Enchanter

Minette Walters:
Acid Row
Fox Evil
The shape of Snakes
The Devils Feather

Dean Koontz:
The Door to December
By the Light of The moon
The Taking

Neil Gaiman:
Stardust

Trudi Caravan:
Magicians’ Guild (1)
Novice (2)
High Lord (3)

Robert Jordan:
Conan Chronicles (1)
Conan Chronicles (2)

Garth Nix:
Grim Tuesday (2)

Sidney Sheldon:
The best laid plans

Kate Mosse:
Labyrinth

Ken Follet:
World without End

Alistar Reynolds:
Absolution Gap

Terry Goodkind:
Blood of the Fold (?)
Chainfire (?)
Phantom (?)

Anne Bishop:
The Black Jewels Trilogy (Samlet I 1 bok)

Raymond E. Feist:
Magician (1)
Silverthorn (2)
Darkness at Sethanon (3)
Prince of the Blood
The Kings Buccaneer

Tad Williams:
City of Golden Shadow (1)
River of Blue Fire (2)
Mountain of Black Glass (3)
Sea of Silver Light (4)
The Dragonbone Chair

Gayle Greene
Finders Seekers – The Ghattis Tale (1)
Mind-Speaker’s Call – The Ghattis Tale (2)
Exiles’ Resurn – The Ghattis Tale (3)

Se også neste blogginnlegg for «blader gis bort».

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

9 Responses to Bøker selges?

  1. Linnemi sier:

    Jo Nesbø til meg, takk ? 😀
    Jeg har aldri lest noe av ham, men får jo med meg at bøkene hans er populære.

  2. Linnemi sier:

    – glemte å si at dette var jo et utmerket initiativ ! 🙂

  3. Tilbaketråkk: Blader gis også bort–det er høst ;) « Mellom himmelen og havet

  4. Arild sier:

    hei!
    Har du tracy hickman å margaret weis bøkene? kunne tenkt meg alle jeg.

  5. Linda sier:

    Heisann! Ble Mararet Weis og Tracy Hickman-bøkene solgt? Hvis ikke er jeg veldigveldigveldig interessert!🙂

  6. Linda sier:

    Er forresten interessert i Dean Koontz og Ingar Knudsen-bøkene også, hvis de fortsatt er tilgjegelige?🙂

  7. smgj sier:

    Jeg mailer deg, jeg.🙂

Legg igjen en kommentar

