Fornærma!

Nå er vi altå rundt 10-12 stk som jobber her jeg sitter… så hvorfor i huleste er det naturlig at jeg skal vite hvor man finner ei bøtte?

(NB – jobben min er på en sterkt mannsdominert arbeidsplass – jeg er eneste hunnkjønn blant “alle mann” og vi jobber ikke med bøtter på noen måte, men med pcer og servere. Og det inkluderer meg.👿 )

 

Møkkamann!

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

9 Responses to Fornærma!

  1. Berit sier:

    Og bildet viser kollegaen som spurte? (hihi!)
    Menn er vant til at kvinner vet alt. Og det gjør vi jo, ikke sant?

    • smgj sier:

      Mine kollegaer vet heldigvis bedre enn som så … Nei, det var kaffemaskinreparatøren dette. Og ja, hadde jeg hatt den bøtta for hånden …😉

  2. Rita sier:

    Det er ikke fordi kvinner og bøtter henger naturlig sammen, men fordi KVINNER VET HVOR TING ER!!!!!!! mens menn ikke kan finne noenting om det så henger på nesa deres. Og – når de leter (for det hender jo…….) så graver de over med den ene handa mens de leter med den andre…..

  3. Linnemi sier:

    Rita og Berits forklaringer er de mest humane. Hold deg til dem, du.😉

  4. orchis sier:

    Slik er forholdene her i huset. JEG vet liksom alltid hvor alt er. Eller burde vite det! Og det rare er at jeg ofte vet det……..🙂

    • smgj sier:

      Du er vel i kontakt med din feminine side da…😀
      Ellers pleier jeg å si at mannfolk er veldig gode på å lete, men veldig dårlige på å finne… 😛

      • orchis sier:

        Det feminine i meg har jeg hatt fin kontakt med hele livet, tror jeg. Faktisk en av de egenskaper jeg liker best ved meg selv. Og gudbevares så nyttig den er !😀

Legg igjen en kommentar

