Jåleri, jålera.

Neglelakkdilla vedvarer. I går hentet jeg pakke med nubar-lakken jeg snakket om fra Nailshop. Så jeg koser meg med matt og blank top-coat og moodies (neglelakk som skifter nyanse etter temperatur). Blue Violet er en nydelig sommernyanse (varm er den utvasket jeans-blå og kald blir den mer lillablå). PS – moodiesene blir ikke videreført så om man ønsker å teste – så løp og kjøp. Jeg har funnet de hos Nailshop og hos Nailmail – begge svenske sider. Ellers finnes de nok i det store utland en stund til.

Nubar V for Men (pøh!) er genial som top-coat på blanke lakker om man ønsker en mer matt overflate. Den ser ut til å kunne redde det ene feilkjøpet mitt… Nemlig Blushing Bride. Jeg kjøpte den etter å ha sett på bilder på nettet og trodde at den var en blek, transparent creme (en sånn «jeg har ikke lakket neglene, men har pene negler»-lakk). Den som ser nøye på bildet ser at det IKKE er en Nubar-flaske hun holder … Jeg så altså på «Blushing Bride» fra en annen produsent.  Sånn ser nubar sin ut. Ekte babyrosa. IKKE en favorittfarge. Men matt gikk den enda an.

Om det er noen som er interesserte der ute så se på The Nailphile sine demobilder av matte top coat. Bloggen er forøvrig også verd en time eller to om man lider av tidvis lakkdille.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

3 Responses to Jåleri, jålera.

  1. lineca says:

    Negelakk. du? Hadde ikke forventet ngeleakk snakk fra deg lol!
    =))
    Fine farver da. Helt avhengig av det selv, om ikke annet for å skjule sørgerender fra haven. 😉

  2. Mokki says:

    Kyste på deg! De derre andre jåledamene har påført meg en kostbar ny «vane» som resulterte i 3 nye flasker parfyme med fra ferie… og så kommer du og begynner å lokke med neglelakk? *fnis*

Legg igjen en kommentar