Jul med god samvittighet

Jada – det ER en klisjé. Vi er rausere med alle før jul (ja, alle untatt de som pakker inn dritt til Frelsesarmeen, selvfølgelig), også med de veldedige organisasjonene.

Jeg vil nå uansett håpe at min gave blir tatt godt imot, selv om den kommer i (godt) selskap med mange andre nå før jul. Kort sagt – jeg har spandert på «min» organisasjon litt mer nå før jul, og det synes jeg du også bør gjøre. 😉 (Om ikke av andre grunner så kan du iallfall pynte litt på skatten om du gir til noen på denne lista …  )

God Jul!

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to Jul med god samvittighet

  1. solfrid says:

    Har ikke dårlig samvittighet. Gir jevnt og trutt til Leger uten grenser og fortsetter med det i året som kommer. 😀

    God jul!

Legg igjen en kommentar

