Opp som en bjørn …

… ned som en vaskefille.

Neida, ikke helt. Men jeg var ute på glatta i går matmessig – og det kjennes i dag. Det var nemlig en kulinarisk reise gjennom Afrika – med fast meny. Og der var det en del «feil» for meg. Men jeg får avskrive det på kontoen for «erfaringer» og fortsette mer nøye. Vi reiser straks hjem og da har jeg mer kontroll. Og nå VET jeg iallfall hvordan feil mat virker. 😉

lakk-002

Og her er lakken fra i går. Det er en OPI, men jeg fikk ikke med meg hvilken.

Om smgj
Kvinne i min beste alder, hagegal og med altfor mange hobbyer i forhold til mengden fritid tilgjengelig.

2 Responses to Opp som en bjørn …

  1. Berit says:

    Jaja. Noe av vitsen med å reise er jo å smake på verden, synes jeg. Om det nå koster litt for mye i etterkant.

  2. Britt Åse says:

    Enig med Berit. Lekker lakk og lekkert med sol og sandaler. Misunnelig på Sør-Afrika, dit skulle jeg gjerne reist tilbake. Gleder meg til beretning!!

Legg igjen en kommentar

